Tags

, , , , , ,

Kiezen. Alsmaar kiezen. Een zondag met Feyenoord – Ajax en Parijs – Roubaix. En buiten het mooie weer. Uiteindelijk wordt het van alles een beetje. Dochter C een kort verjaardagsfilmpje sturen. Vriend Werner een appje sturen want zijn ‘Beerschot’ promoveert weer naar de eerste klas. En Mozambique viert ‘Vrouwendag – Dia Mulher Moçambicana’. De oorlog in Gaza is een half jaar aan de gang …

Terug bij mijn laptop vraag ik me af waarom ik al een week geen logje heb geschreven terwijl heel wat zelfbedachte series wachten op een vervolg. Een voorzichtige opsomming. Ik maak onderscheid tussen series die kunnen eindigen en series die altijd kunnen doorgaan. In de eerste categorie …

  • Mijn jeugd ABC Tag (ik ben blijven steken bij #04)
  • Mijn Portugees ABC’tje (ik ben blijven steken bij #02)
  • Repertwaar (ik ben blijven steken bij #08)
  • Een onzinnig lijstje – over musicals die ik ooit zag (ik ben blijven steken bij #04)
  • 1000 vragen aan mezelf (ik ben blijven steken bij #43 – vraag 850)
  • Perseus – een hervertelling (ik ben blijven steken bij #05)

Series die altijd kunnen doorgaan zouden ook ‘categorie’ kunnen heten.

  • Lezen en Luisteren (ik ben beland bij #10)
  • MDM – mijn digitaal museum (ik ben beland bij #03)
  • Reisfotochallenge (ik ben beland bij #20)
  • Ondertussen in Mozambique (ik ben beland bij #13)
  • Ondertussen in Nederland (ik ben beland bij #7)
  • In de buurt (NL) (ik ben beland bij #03)
  • In de buurt (MOZ) (ik ben beland bij # 12)
  • Boeken en Beeldende kunst zijn categorie-aanduidingen

Nu rest de vraag op deze late zondagavond: ‘Welke serie – die ik hierboven in herinnering heb gebracht – krijgt aanstaande week een vervolg?’ Mocht je een voorkeur hebben dan lees ik dat graag bij ‘reacties’.

Series die ik wel heb afgerond, vermeld ik misschien een andere keer. Ik had geen goesting om bij elke serie hierboven een link toe te voegen. Via ‘zoeken’ zou je ze zelf moeten kunnen vinden. En mijn twee aanzetten tot boeken: Boris (een jeugdroman) en De witte stier (een roman) kun je niet echt een serie noemen. Ze zijn hier wel ergens terug te vinden.

Boeken die ik heb gelezen hebben een eigen pagina. Tamelijk volledig. Televisie-series die ik alleen of samen met Isabel zag hebben ook een eigen pagina maar ik ben al lang geleden gestopt om daar iets aan toe te voegen.